februari 16, 2016

Hoe werkt het?

U kunt in enkele eenvoudige stappen een inschrijfadres op een triple-A locatie voor uw bedrijf online regelen!

LET OP! POLITIEKE PARTIJ EN GBA INSCHRIJVING VOOR PRIVÉ PERSONEN IS NIET MOGELIJK!

INSCHRIJVEN EEN POSTADRES VOOR PRIVÉ PERSONEN IS WEL MOGELIJK!

Wat krijgt u?

√ U kunt uw onderneming inschrijven bij de Kamer van Koophandel op een professioneel adres

√ U kunt gebruik maken van een werkruimte (op basis van beschikbaarheid)

√ Wij ontvangen en sorteren uw post en sturen het één keer per maand naar een adres welke u opgeeft (dit zit bij de prijs inbegrepen)

√ Optioneel kunt u vaker uw post laten doorsturen tegen een meerprijs van € 9,95 exclusief BTW per keer

√ Er zijn ook pakketten waar de post wekelijks wordt doorgestuurd.

Hoe te bestellen?

√ Ga naar de winkel

√ In de winkel kunt u kiezen tussen een pakket van 6,12 of 24 maanden

√ Vul uw (bedrijfs)gegevens in

√ Na betaling ontvangt u een e-mail met een welkomstbrief, inschrijfformulier en de huurovereenkomst

√ U vult de huurovereenkomst  in en ondertekent hem en mailt deze samen met het inschrijfformulier,een kopie legitimatie en kopie uittreksel Kamer van Koophandel (indien van toepassing) naar ons terug

√ U ontvangt binnen 24 uur een door ons ondertekende huurovereenkomst retour waarna u uw onderneming bij de Kamer van Koophandel (en andere officiële instanties) kunt registreren.

√ Uw eigen Virtual Office gelegen aan de Trasmolenlaan 12 te Woerden (3447 GZ ) is een feit!