februari 16, 2016

Hoe werkt het?

U kunt in enkele eenvoudige stappen een inschrijfadres op een triple-A locatie voor uw bedrijf online regelen!

LET OP! GBA INSCHRIJVING VOOR PRIVÉ PERSONEN IS NIET MOGELIJK! EEN POSTADRES VOOR PRIVÉ PERSONEN IS WEL MOGELIJK!

Wat krijgt u?

√ U kunt uw onderneming inschrijven bij de Kamer van Koophandel op een professioneel adres

√ U kunt gebruik maken van een werkruimte (op basis van beschikbaarheid)

√ Wij ontvangen en sorteren uw post en sturen het één keer per maand naar een adres welke u opgeeft (dit zit bij de prijs inbegrepen)

√ Optioneel kunt u vaker uw post laten doorsturen tegen een meerprijs van € 9,95 exclusief BTW per keer

√ Er zijn ook pakketten waar de post wekelijks wordt doorgestuurd.

 

Hoe te bestellen?

√ Ga naar de winkel

√ In de winkel kunt u kiezen tussen een pakket van 3,6,12,24 of 36 maanden

√ Vul uw (bedrijfs)gegevens in

√ Na betaling ontvangt u een e-mail met een welkomstbrief, inschrijfformulier en de huurovereenkomst

√ U vult de huurovereenkomst  in en ondertekent hem en mailt deze samen met het inschrijfformulier,een kopie legitimatie en kopie uittreksel Kamer van Koophandel (indien van toepassing) naar ons terug

√ U ontvangt binnen 24 uur een door ons ondertekende huurovereenkomst retour waarna u uw onderneming bij de Kamer van Koophandel (en andere officiële instanties) kunt registreren.

√ Uw eigen Virtual Office gelegen aan de Trasmolenlaan 12 te Woerden (3447 GZ ) is een feit!